اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

دانش‌آموزان و ایام تعطیل| فیلم ببینید

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را به صورت رایگان در سایت خود بارگذاری می‌کند.

دانش‌آموزان و ایام تعطیل| فیلم ببینید

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: در این روزهای تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان بخشی از اوقاتشان را به درس خواندن می‌گذرانند اما بخشی دیگر از اوقاتشان را می‌توانند کلی کارهای جالب، سرگرم کننده و آموزنده انجام دهند.

در گزارش‌های قبلی به کتابخوانی، تولید دابسمش، چالش ورزش در منزل، خادم‌الشهدا شدن در خانه و شرکت در مسابقه قرآنی نصر اشاره کردیم و حالا دانش‌آموزان را دعوت می‌کنیم تا فیلم ببینند.

البته اینها همه برنامه‌های پیشنهادی است و می‌خواهیم بگوییم دانش‌آموزان می‌توانند از بین این برنامه‌ها و فعالیت‌ها انتخاب کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پورتال اینترنتی خود منتشر می‌کند و هر کدام از این تولیدات به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پورتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این فیلم‌ها به پایگاه  omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند؛ البته این طرح، تا پایان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا ادامه خواهد یافت.

فیلم امروز، «قله دنیا» است و فیلم فردا 26 اسفند، «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی است؛ فیلم سینمایی «سبز کوچک» تولید سال ۱۳۸۶ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمد داستانی نوشته که در مسابقه‌های بین مدرسه‌ای اول شده و باید روز نیمه شعبان برای گرفتن جایزه‌اش به سالن بزرگ شهر برود. پدر به دلیل دست تنها بودن صاحب‌کارش، محمد را وادار می‌کند تا ظهر به عنوان وردست در حجره فرازمند بماند. نگرانی محمد برای نرسیدن به سالن جشن بی‌مورد نیست. او تا ظهر موانع مختلفی سر راهش می‌بیند و به هر ترفندی از این مشکلات عبور می‌کند. اما مرتضی پسر عمه‌اش که از فرازمند دل خوشی ندارد می‌خواهد با دزدیدن قالیچه گران‌قیمت فرازمند، تلافی کند....

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول